niedziela, lipca 12

Peter Dinklage jako Tyrion Lannister

Ledwo minął tydzień wakacji, a ja już zmęczona. Nie było dobrym pomysłem by brać na raz tyle rysunków do zrobienia. I jeszcze do tego dochodzą prace do szkoły. Tak idę do plastyka! :D Jakoś udało mi się zdać te egzaminy. Choć teraz nachodzą mnie myśli czy aby na pewno powinnam tam pójść :/ Pewnie jak bym poszła do innej to myślałabym tak samo. No cóż :D Drugą rzeczą jest to, że postanowiłam robić posty z rysunkami na przemian ze zdjęciami z jakiś moich podróży, wakacji itp. Co wy na to?  A póki co mam dla Was rysunek Tyriona Lannistera ;)





4 komentarze:

  1. Ja również idę do plastyka i podobnie do Ciebie też mam wątpliwości, także nie jesteś sama.
    Rysunek jak zwykle mi się podoba, uwielbiam Twoje prace.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to juź jesteśmy we dwie ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń