sobota, września 12

Nowa, szkoła, nowy początek.

Hej! Wróciłam po jakże wspaniałych i upalnych wakacjach. Miałam trochę podróży, trochę zwiedzania, trochę odpoczywania ale i przede wszystkim masę prac do zrobienia do nowej szkoły. I tak wyszło, że robiłam je niecały tydzień przed oddaniem. Ale wracając do wakacji. Byłam w Zamościu, a raczej jego okolicach. Ale w samym Zamościu też i to prawda, że to przepiękne miasto. Szkoda tylko, że nie miałam czasu by sobie spokojnie gdzieś usiąść i naszkicować ten słynny ratusz. Później jeszcze trafiłam jak zwykle do Wiednia, choć i tak to były głownie baseny i Dunaj przez panujące w tamtym czasie ogromne temperatury :D A teraz Supraśl! Cudowne to miasteczko, jak z resztą i szkoła do której tam chodzę. A i o od razu chciałabym powiedzieć, że posty nie będą tak często jak chciałam. Powód- brak dostępu do internetu oraz brak czasu na jakiekolwiek inne prace poza tymi do szkoły :/ Ale jakoś może dam radę! :D A dzisiaj post ze zdjęciami.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz